Sommar snart......

Hej på er!!
Nu var det väldigt längesen jag skrev.
Känns som att det inte hänt nått spännanade heller, sen sist jag skrev.
Men nu går det mot sommar och då ska schemat fullspäckas=)
Helgerna är uppbokade och jag kan inte säga något heller.. Hmmm
Men det är mycket nu..
jag får berätta sen....

Igår var Jennie och jag på 30 års fest. Men den kvällen slutade tidigt pga mig.
Jag hade lite huvudvärk innan vi åkte och sen blev det bara värre:(
Jag kräktes och mådde illa så det var bara att åka hem och bädda ner sig i sängen.
Vi som skulle gå ut och ha tokroligt.. Men det får bli fler gånger=)
Men jag kände mig lite taskig nu när Jennie hade barnvakt och allt.

Nä nu ska jag dricka en stor kopp kaffe och slööa i soffan.

Adios amigos

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men inte behöver du känna dig taskig för de!!!

Sånt som kan hända, rår man ju inte för...

Ja snart så blire helg!!! Hihi...

Kram!!!

2010-05-30 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0