Solrosen utanför mitt fönster.......

Jag ser en stor solros utanför mitt fönster när jag vrider mitt huvud till vänster.
Den är vacker, men ser lite ensam ut där den sticker upp.
Allt runtomkring den är grönt, det är en massa lövträd som är runt den.
I blomsterspråket betyder det storsinthet, du är solen i mitt liv, du är mitt allt.

Skulle jag ge bort den så står det så här...
Ger du bort en stor gul solros är det ett tecken på din blinda kärlek och beundran. Vad betyder antalet blommor? 1 - Du är allt för mig .

Den får mig att tänka och fundera på en massa saker. jag undrar igentligen varför? Jag tror att det är för att det ser ut som den ser på mig, rakt igenom mig med sina stora gula blad.
Det är vackert...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0